Son Yazılar

21 Ağustos 2016 Pazar

Ben Psikopatım


     Mizaç değişmez, pek çok şey değişir ama huy değişmez işte. Atalarımız can çıkar huy çıkmaz diye boşuna dememişler. Psikopatlığım kıskançlığımdan ileri geliyor. Bunun kendine başkalarına güvenle ya da başka hiç bir şeyle alakası yok. Ben 5 yaşımda da böyleydim 25'imde de böyleyim. 5.5 yaşımda ilkokul bire yeni başladığımda da o zaman ben sevdiğini söyleyen bebeyi göz takibine almıştım, dün gibi hatırlıyorum karşı sınıftakilerle ebecilik oynadığında sinir olurdum. O kızlara sıra gelince sen koşamazsın ben ebe olurum derdim alırdım ebeliği. O zamanlar bu hissi biliyordum sadece adını bilmiyordum. Kimse bana bunu yapmalısın ya da yapmamalısın demedi, hareketlerim tamamen içgüdüseldir anlamsız ama yapmak istemekten ötürü yapılan saçma hareketler bütünü.

    Hayatım boyunca hep karşı cinsi kıskanan, kıskandığında ad aniden soğuyup giden biri oldum.O yüzden kaç kişi başlamadan bitti sayamadım. Belki mutluluğu elimle itmişimdir, belki doğru insan gelmiştir ama ben onu -çok kız kankası var ıı istemeyom- gibi enteresan bahanelerle kaçırmışımdır, kim bilir. Değişmek isterdim, gerçekten. Bu konuda değişebilme şansım olsaydı değişirdim ama olmuyor. Ben hep o 5 yaşındaki dudağını büzüp kaşlarından dümdüz bir hat çizip giden Ahsen'im.

     Arkadaşlarımı yakınlarımı hiç kıskanmadım ama. Annem kızım azıcık arkadaşlarını kıskan, rakip ol başarılı olursun derdi. Ben güzel giyinince bakardım bazı sözde arkadaşlarım bir şey dökerdi üstüme yanlışlıkla, bazısı kötü derdi. Tabi iyi niyetliler kötülerden çoktu. Ben anlardım ama hangisi iyi hangisi kötü. Nefret ederdim kız milletinin birbirini kıskanıp habire yarışması ve sahip olduğu her şeyi yarıştırmasından. Bana aptalca gelirdi hala gelir. Bu yüzden kızlarla arkadaşlıktansa erkeklerle arkadaşlıklarım daha sağlam temelli. Çünkü onlar bana kıskançlıklarıyla zarar vermiyor, canımı sıkmıyor, bana benzemeye ya da benimle yarışmaya çalışmıyorlar. 

     Bu kadar işte. Bir erkekler yalnızca 30 saniyede kanka olabilirim onlarca yıl bu güzel arkadaşlığı sürdürebilirim hatta yanlışlıkla birine asılacakken kanka olmuşluğum çoktur. Nasıl yaptığımı bilmiyorum genelde karşı taraf da anlayamıyor. Benim yeteneğim de bu demek ki ya da yeteneksizliğim demeliyim galiba. Sevgili olmak için yaratılmamışım ben sanırım o aşamaya gelemiyorum, daha doğrusu gelmek istemiyorum. Bu saatten sonra bulduğum adam vakit kaybı olmasın bana özel biçilmiş bir laftan olsun istiyorum. Kaftan mı onu anlamak için şans da veremiyorum. Peki neden? Saçma sapan sebeplerle hemen anlatıyorum.

     Çok fazla kızla takılan erkekten kaçıyorum. Hani bunlarda bir hava oluyor ben kızları çok iyi tanıyor ve anlaşıyorum hepsi kankam bik bik bik. Bir konuştular mı anacım o nasıl hödüklük, şaşırıp kalıyor insan. Sosyal medya hesaplarına bakarak erkekler hakkında karakter tahlili yapıyorum ve şimdiye dek hiç yanılmadım. Kaşar likelayan abazalar var mesela. Düşün hiç tanımıyorlar bir kızı. Ama takip edip mesaj atıyorlar geçmiş fotoğraflarını bile beğeniyorlar. Böyle insanları görünce tüm kızların aklına aynı şey geliyor biliyorum. Bu nasıl bir zavallı? Nasıl bir yoklukta ki sosyal medyadan kız düşürmeye çalışıyor? Bu adamın amacı evlenmek falan değil kadınları nasıl gördüğü belli kendisi de kolay lokma, baksan hemen düşecek. 

     Son donem istatistikleri şöyle diyor sosyal medyadan günlük ilişki yaşayan bireylerin yüzde doksanında AIDS riski mevcut. Bunu ben demiyorum insanlar anlatıyor, istatistikler söylüyor. İnternette dolanın swarm adlı uygulamanın günübirlik illişkilerinden AIDS kaptığını anlatan yüzlerce insan var. Üstelik AIDS 6 yıl sonra belirti vermeye başlayan bir hastalık. Kendini çok sağıklı zannedip yıllar sonra bu hastalığı fark eden çok sayıda insan mevcut. Hastalık diyeceksiniz her yerden bulaşabilir, evet haklısınız bulaşabilir. Ama Türkiye'de nereden yaygınlaştığına dikkat edin cevap; sosyal medya. Kendinize dikkat edin. Ve eğer bu şekilde bir hayat sürüyorsanız lütfen 3 aşamalı AIDS testi yaptırın. Kimseye sebep olmayın. 

     Bir de olayın şu yönü var tabi. Ben bir mekana gidiyorum 100 tane insan ekliyor. Diyorum ki ulan bir mekanda 100 tane mi abaza olur hiç mi haysiyetli adam yok. Erkek adam ağır olur, seçici olur, kolay lokma değildir herkese nasip olmaz. Böyle öğrendik biz. İnstagramda aynı şekilde ya ben orada fotoğraf paylaşıyorum oradan sana yazsam ne yazmasam ne mendebur herif. Kaç istek reddediyoruz her gün kaç saygısız mesaj alıyoruz siz biliyorsunuz. Kadın olmak aslında zor değil, karaktersiz erkeklerin olduğu dünyada zorlanıyoruz sadece. 

     Erkeklerin hafifliği o kadar midemi bulandırıyor ki yine kendi kıskançlığımdan nerelere geldim. neyse efenim ben devam edeyim anlatmaya. Çok iyi biri diyorlar ediyorlar bir bakıyorum adam sosyal medyada kaşar fotoğrafı beğenmiş, soğuyorum, kaçıyorum. Arkadaşlarıyla konsere monsere gidiyor bakıyorum soğuyorum. E whatsappta çevrimiçi görüyorum soğuyorum. Böyle zor bir hayat benimki.

    Benim sevgilim kız erkek konser, piknik, gezi, tatil gibi sosyal olan hiç bir etkinliğe katılmasn arkadaş. İş yerinde de kız mız olmasın. Rehberinde de olmasın, sosyal medyasında da. Hiç olmasın demiyorum, olsun ben silerim ona karışmasın :) Whatsapp'ı falan da bıraksın beni bulmuş artık ihtiyaç yok :) Bence ben eve kapatayım ara sıra balona çıkar hava alır, sanıyorum benim için en iyi çözüm bu. 

8 yorum:

  1. Çok güldürdünüz. Konuyla değil, anlatımla. Pek okumadığım, rastlamadığım farklı bir konu.

    Belki kıskanç değilsiniz, öyle sanıyorsunuz. Belki haklısınız. Herkesin okul, sınıf, mahalle arkadaşı olur ve onlar ne kız ne de erkektir sadece arkadaştır; ama anladığım kadarıyla bunlara böyle değil de farklı bakışı ya da öyle bir algı uyandırışı sizi rahatsız etmiş.

    Emeklerinize sağlık. Güldürürken düşündüren bir yazı aslında yazınız :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu, ben teşekkür ederim yorum için :)

      Sil
  2. Oldu olacak havalandırma odası yap, balkona da çıkmasın adamcağız. (Çok güzinablavari bir cevap oldu sanırım) :)) valla bizim gençlikte sosyal medya yoktu tabi, şimdiki boyutlarının bu kadar ileri olduğunu bilmiyordum. Yapan bir şekilde o zaman da yapıyordu tabi. Ama dürüst, sadık insan kendini belli eder zaten. Etrafında santimetrekareye düşen kız sayısıyla da çok ilgisi yok ;) Bir de yıllar insanın sivri yanlarını aşama aşama törpülüyor. yirmilerimde ben de kıskançtım, şimdi esamesi yok valla :)
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medyanın Allah belasını versin. Havalandırma odası fikrini beğendim düşüneceğim. Umarım ben de ilerleyen yaşlarımda pozitif gelişme gösteririm :)

      Sil
  3. Bence tekrar düşünün bu psikopatlık değil, bu ileri derece kıskanma durumu gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  4. Vaaav çok sert bir kıskançlık... Huy değişmez ama belki biraz yumuşatılabilir:) Sevgiler...

    YanıtlaSil

cpm fun 2